דלג לתוכן העמוד

החוגים

שחייה

שחייה

עמותת השחייה מכבי שוהם פועלת לקידום ופיתוח תחום השחייה בשוהם, הן בפן התחרותי והן בפן שאינו תחרותי בדגש על פעילות חברתית-חינוכית-ספורטיבית.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

שחייה

עמותת השחייה מכבי שוהם פועלת לקידום ופיתוח תחום השחייה בשוהם, הן בפן התחרותי והן בפן שאינו תחרותי בדגש על פעילות חברתית-חינוכית-ספורטיבית.

העמותה מאמינה במקצועיות ומקצוענות ובעזרת מיטב המאמנים המקנים מיומנויות שחייה, שיפור כושר גופני, הקניית ערכים ויכולת התמודדות עם מצבים שונים.

העמותה מפעילה:

  • בי"ס לשחייה לילדים צעירים בחודשי הקיץ.
  • לימודי שחייה לגילאי 5-7 לאורך השנה.
  • אימוני שחייה לכל הגילאים.
  • קבוצות שחייה תחרותיות.
  • קבוצות מאסטרס למבוגרים.

לפרטים: 052-6114161   shoham.swim@gmail.com

טניס

טניס

מועדון הטניס המתקיים במועדון ספורט שוהם הינו מרכז ייחודי המאפשר לנשים, לגברים ולילדים להתמחות בעולם הטניס, ולהגיע לרמה מקצוענית.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

טניס

לוגו טניסמועדון הטניס המתקיים במועדון ספורט שוהם הינו מרכז ייחודי המאפשר לנשים, לגברים ולילדים להתמחות בעולם הטניס, ולהגיע לרמה מקצוענית. תכניות באימונים פותחו ע"י מומחים בתחום בדגש הקשר שבין הטניסאי למאמן האישי המכוון לטיפוח תחרותיות והעצמה אישית.

ספורט מותאם לכל גיל (החל מגיל 5)

*שיעור ניסיון ללא עלות.

לפרטים נוספים: שמעון כהן: 053-2288434

מנויים / שחקנים עצמאים : ניתן להזמין מגרש טניס בטלפון 03-9733453 שלוחה 1.

Core conditioning & stretch

Core conditioning & stretch

אימון שרירי הליבה תוך דגש ותשומת לב לעבודת שיווי משקל ושיפור טווחי התנועה.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

Core conditioning & stretch

אימון שרירי הליבה תוך דגש ותשומת לב לעבודת שיווי משקל ושיפור טווחי התנועה.

יום ראשון

8:30-9:30

ורד / סטודיו אלון

 

קיקבוקס

קיקבוקס

אימון המתמקד בפעילות אירובית בשילוב תנועות מעולם האגרוף עם המון כוח במטרה להעלות את הדופק, לעבוד על סיבולת לב-ריאה, לשרוף שומן ולחטב את הגוף.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

קיקבוקס

אימון המתמקד בפעילות אירובית בשילוב תנועות מעולם האגרוף עם המון כוח במטרה להעלות את הדופק, לעבוד על סיבולת לב-ריאה, לשרוף שומן ולחטב את הגוף.

יום חמישי

17:30-18:30

ארז / סטודיו דקל

 

HIIT

HIIT

ראשי תיבות של(High Intensity Interval Training) זהו אימון אינטרוולי אינטנסיבי ששורף קלוריות בזמן קצר

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

HIIT

ראשי תיבות של(High Intensity Interval Training) זהו אימון אינטרוולי אינטנסיבי ששורף קלוריות בזמן קצר, גורם לשריפת שומנים, מחזק ומחטב את השרירים ואפילו משפר את סיבולת הלב-ריאה.

יום שלישי

יום חמישי

יום שבת

18:15-19:00

אורלי / סטודיו אלון

19:30-20:30

נועה / סטודיו דקל

8:30-9:30

מיטל/ סטודיו דקל

 

 

יוגה

יוגה

שיטת אימון היוצרת איזון וחיבור בין הגוף והנפש, חיבור זה מתבצע באמצעות התרגילים (אסאנות).

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

יוגה

שיטת אימון היוצרת איזון וחיבור בין הגוף והנפש, חיבור זה מתבצע באמצעות התרגילים (אסאנות).

יום ראשון

יום רביעי

יום שישי

16:30-18:00
יוגה תרפיה
שי / סטודיו דקל

18:00-19:30
יוגה קלאסית
שי / סטודיו דקל

20:00-21:30

יוגה קלאסית

שי / סטודיו דקל

10:00-11:30
יוגה קלאסית
שי / סטודיו אלון

11:30-13:00
יוגה תרפיה
שי / סטודיו אלון

 

בונה עצם

בונה עצם

התעמלות בונה עצם הינה שיטת התעמלות ייחודית הפועלת בצורה איטית ומבוקרת.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

בונה עצם

התעמלות בונה עצם הינה שיטת התעמלות ייחודית הפועלת בצורה איטית ומבוקרת. בנוסף להיותה בונה עצם ומחזקת תהליכי הזדקנות, היא משפרת תפקודים גופניים רבים כמו נשימה, קואורדינציה, יציבה וחיזוק רצפת האגן.

יום שלישי

יום רביעי

יום שישי

19:15-20:15

דנית / סטודיו אלון

17:00-18:00

אורנה / סטודיו אלון

8:00-9:00

דנית/ טיראנה

סטודיו אלון

 

התעמלות במים

התעמלות במים

מבוססת על תרגילים מהיבשה אשר משתנים בהתאם לעבודה במים

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

התעמלות במים

מבוססת על תרגילים מהיבשה אשר משתנים בהתאם לעבודה במים. הפעילות מתאימה לכולם, מילדים ועד מבוגרים ומבעלי כושר גופני נמוך לספורטאים. המים ניחנים בהמון יתרונות ומשפרים מרכיבים שונים של כושר כגון: סבולת לב-ריאה, יציבות, גמישות, שיווי משקל, קואורדינציה וחיזוק שרירים.

יום שלישי

יום רביעי

יום שישי

12:30-13:15

עינב / בריכה חורפית

9:00-9:45

שוש / בריכה חורפית

10:00-10:45

עינב / בריכה חורפית

 

פילאטיס

פילאטיס

מערכת אימונים מרתקת של גוף-נפש המשלבת פילוסופיות מזרח ומערב.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

פילאטיס

מערכת אימונים מרתקת של גוף-נפש המשלבת פילוסופיות מזרח ומערב. שיטת פילאטיס משפרת ומחנכת למודעות גוף, יציבה, גמישות, חיזוק, קואורדינציה, חיוניות ויעילות תנועתית.

יום ראשון

יום שני

יום שלישי

יום רביעי

יום חמישי

יום שבת

8:30-9:30

קרן / סטודיו דקל

9:30-10:30
ענבר/סטודיו אלון

18:00-19:00
קרן/סטודיו דקל

19:00-20:00
קרן/סטודיו דקל
דנית/סטודיו אלון

8:30-9:30
קרן/סטודיו דקל

18:00-19:00
ענבר/סטודיו דקל

7:45-8:30
ענבר/סטודיו אלון

9:30-10:30
ענבר/סטודיו אלון

18:00-19:00
דנית/סטודיו אלון
קרן/ סטודיו דקל

 

19:30-20:30

טיראנה/סטודיו אלון

9:30-10:30

מיטל/סטודיו דקל

 

פלדנקרייז

פלדנקרייז

שיטה העובדת על פיתוח המודעות לגוף ושכלול יכולת התנועה שלנו.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

פלדנקרייז

שיטה העובדת על פיתוח המודעות לגוף ושכלול יכולת התנועה שלנו. שיעורי פלדנקרייז משפרים את שיווי המשקל והיציב, הקואורדינציה וגמישות עמוד השדרה והשרירים.

יום ראשון

יום שני

יום חמישי

7:30-8:30

אביה/סטודיו דקל

7:15-8:15
אביה/סטודיו דקל

8:30-9:30
אביה/סטודיו דקל

21:00-22:00
אביה/סטודיו דקל

7:15-8:15
אביה/סטודיו דקל

8:30-9:30
אביה/סטודיו דקל

20:30-21:30
אביה/סטודיו דקל

 

ZUMBA

ZUMBA

אימון אירובי בהשראת המוסיקה והריקוד הלטיני.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

ZUMBA

אימון אירובי בהשראת המוסיקה והריקוד הלטיני.  כאימון אירובי הוא עשוי לשרוף בין 500-800 קלוריות בשעת אימון אחת! אבל ההרזיה היא רק הבונוס.. הכיף ואווירת המסיבה היא הסיפור המרכזי.

יום ראשון

יום רביעי

יום חמישי

19:00-20:00

אורלי/סטודיו אלון

19:00-20:00

טיראנה/סטודיו דקל

18:30-19:30

ינית/סטודיו אלון

 

מתיחות

מתיחות

אימון המתמקד בתרגילי גמישות, הגדלת טווח תנועה ושיפור של יציבה נכונה. חשוב למניעת פציעות.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

מתיחות

אימון המתמקד בתרגילי גמישות, הגדלת טווח תנועה ושיפור של יציבה נכונה. חשוב למניעת פציעות.

יום ראשון

יום שלישי

יום רביעי

יום חמישי

20:00-21:00

קרן/ סטודיו דקל

21:00-22:00

יעל/ סטודיו דקל

8:30-9:30

קרן/ סטודיו דקל

18:30-19:30

קרן/ סטודיו דקל

 

ריקודי בטן

ריקודי בטן

שיעור ריקודי בטן הוא הזדמנות מצוינת להכיר את היסוד המשוחרר שבך, את הרכות והעוצמה דרך הצבע, הצליל והאנרגיה התוססת של הריקוד.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

ריקודי בטן

שיעור ריקודי בטן הוא הזדמנות מצוינת להכיר את היסוד המשוחרר שבך, את הרכות והעוצמה דרך הצבע, הצליל והאנרגיה התוססת של הריקוד. ריקודי בטן מקנים יציבה נכונה, חיזוק שרירים, גמישות, סיבולת נשימה, וכמובן הרבה שמחה. השיעור הוא חוויה פיזית ורוחנית, חגיגה צבעונית, מלאת הומור ותוכן.

יום שני

יום רביעי

20:00-21:00

מתחילות

דליה/סטודיו שקד

20:00-21:00

מתקדמות

דליה/סטודיו שקד

 

מדרגה

מדרגה

אימון אירובי לשריפת שומנים עם מדרגה המשלב פעילות אירובית תוך כדי כוריאוגרפיה וריקוד לצלילי מוסיקה קצבית .... שיעור עם עוצמה ואנרגיה.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

מדרגה

אימון אירובי לשריפת שומנים עם מדרגה המשלב פעילות אירובית תוך כדי כוריאוגרפיה וריקוד לצלילי מוסיקה קצבית .... שיעור עם עוצמה ואנרגיה. 

יום רביעי

יום שבת

19:00-20:00

מתחילים

דנית / סטודיו אלון

​​​​​​​8:30-9:30

דנית / טיראנה

סטודיו אלון

 

עיצוב דינאמי

עיצוב דינאמי

אימון עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני- השילוב המנצח לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

עיצוב דינאמי

אימון עיצוב דינמי מחזק את כל מרכיבי הכושר הגופני- השילוב המנצח לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים.

יום שני

יום שלישי

יום רביעי

יום שבת

8:30-9:30

ענבר/סטודיו אלון

19:00-20:00

ענבר/סטודיו דקל

8:30-9:30

ענבר/סטודיו אלון

9:30-10:30

דנית / טיראנה

סטודיו אלון

 

עיצוב וחיטוב

עיצוב וחיטוב

פעילות גופנית של אימוני כוח המסייעת לבניית השריר ולחיזוקו באזורי הגוף השונים.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

עיצוב וחיטוב

פעילות גופנית של אימוני כוח המסייעת לבניית השריר ולחיזוקו באזורי הגוף השונים. 

יום ראשון

יום שלישי

יום חמישי

20:00-21:00

כרמית/סטודיו אלון

8:30-9:30
טיראנה/סטודיו אלון

20:00-21:00
יעל/סטודיו דקל

8:30-9:30

כרמית/סטודיו אלון

 

TRX

TRX

אימון המפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

TRX

אימון המפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה, ולכן הוא אפקטיבי ביותר. חוסר היציבות במהלך כל האימון גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון.

יום שני

יום רביעי

יום שישי

19:00-19:50

מירית/סטודיו שקד

19:00-19:50

מירית/סטודיו שקד

8:00-8:50

מיטל/סטודיו שקד

 

קראטה

קראטה

אמנות לחימה מודרנית ששורשיה באמנויות הלחימה העתיקות של היפאנים.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

קראטה

אמנות לחימה מודרנית ששורשיה באמנויות הלחימה העתיקות של היפאנים. פירוש המילה הקרטה הוא ביפאנית "יד ריקה". ואכן, היא משלבת מכות ולוחמת ידיים פתוחות, ללא נשק ותוך שימוש בבעיטות, בברכיים ובמרפקי הידיים.

יום ראשון

יום שלישי

18:30-19:15
ילדים א'-ד'
יאיר/סטודיו שקד

19:15-20:45
נוער+ מבוגרים
יאיר/סטודיו שקד

18:30-19:15
ילדים א'-ד'
יאיר/סטודיו שקד

19:15-20:45
נוער+ מבוגרים
יאיר/סטודיו שקד

 

בטן ישבן ירכיים

בטן ישבן ירכיים

שיעור המתמקד בתרגילי כוח לקבוצת שרירי הרגליים וחיזוק שרירי הבטן.

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

בטן ישבן ירכיים

שיעור המתמקד בתרגילי כוח לקבוצת שרירי הרגליים וחיזוק שרירי הבטן.

יום שני יום שישי

07:45-08:30
ענבר
סטודיו אלון

20:00-21:00
דנית
סטודיו אלון

09:00-09:50
דנית/ טיראנה
סטודיו אלון

 

Body Challenge

Body Challenge

שיעור אשר מחטב ומחזק; מתמקד בסיבולת שריר, טווח תנועת מפרקים, שיווי משקל ויציבה

לחצו כאן לפרטים נוספים וללוחות זמנים >

Body Challenge

שיעור אשר מחטב ומחזק; מתמקד בסיבולת שריר, טווח תנועת מפרקים, שיווי משקל ויציבה

יום ראשון יום שישי

18:00-19:00
ארז
סטודיו אלון

12:00-13:00
ארז
סטודיו אלון